شناسهٔ خبر: 67894 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام ۲۵۰۰ زاير بيت‌الله الحرام از فرودگاه بيرجند/ برنامه‌های ويژه برای تسهيل در عمليات پروازی حج تمتع

هادی سلامی مديرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از اعزام حدود ۲۵۰۰ زائر بيت‌الله الحرام از فرودگاه بيرجند از ۲۵ تير ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان جنوبی، هادی سلامی، مدیرکل فرودگاه های استان در اولین جلسه هماهنگي پروازهای حج تمتع ۹۸ با اعلام این خبر گفت: حج برای مجموعه فرودگاه بیرجند یک نعمت است و تلاش خواهیم کرد تا بهترین خدمات را به زایران بیت الله الحرام ارایه کنیم.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی با اعلام اينكه اولويت فرودگاه بیرجند، انجام به‌موقع پروازها و تسهیل در عمليات پروازی اعزام زایران بيت‌الله‌الحرام است، افزود: با انسجام و آمادگی كامل، عمليات حج امسال را مديريت خواهیم کرد و با توسعه امكاناتی مانند پاركينگ خودروها، بهسازی و افزایش چرخ دستی‌ها، افزايش گيت‌های بازرسی و گذرنامه، زيباسازی محيطی و نصب بنرهای راهنمای زایران و مستقبلين، راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی حج تمتع ۹۸ در پرتال فرودگاه بیرجند، در پی ارایه خدمات مطلوب و تسهيلات رفاهی به مسافران سرزمين وحی هستيم.

وی اظهار امیدواری کرد: با بسیج  تمام نیروها و امکانات، امسال نیز همانند سال گذشته فرودگاه بیرجند در زمره فرودگاه های برتر در زمینه انجام به موقع پروازهای حج تمتع باشد.

در این جلسه همچنین مدیرکل حج و زیارت استان خراسان جنوبی ضمن قدردانی از تلاش های فرودگاه بیرجند، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، یگان حفاظت هواپیمایی، نیروی انتظامی و پلیس گذرنامه برای انجام هرچه بهتر عملیات پروازهای حج، بر لزوم هماهنگی میان همه دستگاه های مسوول در امر اعزام و پذیرش زائران سرزمین وحی تاکید کرد.