شناسهٔ خبر: 67952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی سرمایه‌گذاران برتر بومی و غیر بومی در حوزه راه و شهرسازی

جلسه ساری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه احصا فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش زیرساخت از موضوعات مهم است، اظهار داشت: با توجه به تعداد فراوان پروژه‌های نیمه‌تمام اداره کل راه و شهرسازی، اتخاذ تصمیم مناسب در این راستا برای جذب اعتبار و اتمام این پروژه‌ها امری مهم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, سید هاشم حسینی ضمن اعلام این خبر افزود: معرفی کارشناس مطلع در حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه از ادارات شهرستان و هریک از معاونت‌های اداره کل راه و شهرسازی از اقدامات مهم در این بخش است.

وی اظهار کرد : شناسایی ،ارزیابی ایده ها و فرصت های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اداره راه و شهرسازی با توجه به زیرساخت‌های فراوانی که دارد موضوعی اثرگذار در این راستا است.

حسینی تصریح کرد : آگاهی از ظرفیت‌های قانونی موجود در راستای دیدگاه فرابخشی و فرامنطقه‌ای جهت سرمایه‌گذاران و عملیاتی نمودن پروژه‌های این دستگاه فرآیندی لازم الاجرا است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران در ادامه گفت: شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری جهت جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و بیان ضرورت و اهمیت جذب و حمایت از سرمایه‌گذار ، شناسایی فرصت های سرمایه‌گذاری مرتبط اداره کل راه و شهرسازی و لزوم واگذاری پروژه‌های دولتی به بخش‌های غیردولتی و ایجاد زمینه‌های مناسب در این راستا از اولویت‌های دولت است که می‌توان با استفاده از راهکارهای متفاوت در زمینه واگذاری فشار موجود بر بودجه عمران دولت را کم کرد.