شناسهٔ خبر: 67971 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازنگری فرآیندها با هدف واگذاری خدمات الکترونیک به دفاتر پیشخوان دولت

زینلی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از بازنگری مجدد فرآیندهای بهبود گردش خدمات و در نهایت واگذاری خدمات الکترونیک به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی اداره کل استان تهران, در جلسه ای که با حضور مدیراین اداره کل, مدیران مناطق راه و شهرسازی، معاونان و رؤسای حوزه مدیرکل تشکیل و بر ضرورت بازنگری فعالیت‌های اداره کل به صورت ویژه تأکید شد.

احمد زینلی در این باره گفت: مرحله اول شامل تمامی عناوین خدمات حوزه ها احصاء شده و در این فرآیند ۷ مرحله ای در حال حاضر در مرحله دوم با عنوان مطالعه و انتخاب فرآیند نمونه با ویژگیهای مهم (فرآیند با رویکرد مردمی- کثرت تجمع ارباب رجوع – داشتن قابلیت الکترونیکی برای انجام فرآیند- امکان حذف و یا کاهش حضور حقیقی و حقوقی افراد و بررسی درجه و امکان واگذاری مراحل انجام خدمات به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان الکترونیک قرار دادیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از معاونان اداره کل و رؤسای مناطق راه و شهرسازی استان تهران خواست تا برای داشتن یک نقشه راه واحد و مؤثر نمایندگانشان را معرفی کرده و این نمایندگان در کمیته بهبود خدمات و فرآیندها که سال گذشته تشکیل شد به صورت مؤثر حضور داشته باشند.

احمد زینلی با تصریح اینکه در سال سوم از برنامه ششم توسعه کشور قرار داریم و می بایست احصاء خدمات و فرآیندها به خروجی و دسترسی های الکترونیک بیشتری برای شهروندان منجر شود گفت، در این زمینه سال گذشته اتفاقات خوبی صورت گرفت اما با توجه به تعدد فرآیندهای ارائه خدمات اداره کل کافی به نظر نمی رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در سال ۹۸ شاخص های سنجش جشنواره شهید رجایی بر مبنای همین خدمات عمومی و اختصاصی خواهد بود که این موضوع نشان از پی گیری سیاستهای دولت در راستای عملی کردن خدمات الکترونیک دارد.