شناسهٔ خبر: 67973 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی:

ترمینال سلام بعد از انجام تست‌های نهایی عملیاتی می‌شود

حسن خوشخو سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: ترمینال گالری سلام پس از انجام تست های نهایی در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مالک و اعضای هیات مدیره هواپیمایی ایران ایرتور عصر روز جمعه با حضور در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ترمینال گالری سلام بازدید کردند.

در این بازدید حسن خوشخو سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن ارائه توضیحات در خصوص ویژگی‌های ترمینال گالری سلام گفت : طراحی و ساخت این ترمینال به دست متخصصان کشورمان صورت گرفته و قصد داریم تا با افتتاح این ترمینال خدمات با کیفیتی را به مسافران آن ارائه کنیم.

خوشخو با اشاره به رعایت  استانداردهای داخلی و بین‌المللی در ساخت این ترمینال بیان داشت: ترمینال گالری سلام پس از انجام تست های نهایی در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

در ادامه این بازدید مجید شکاری مالک و رئیس مجمع هواپیمایی ایران ایرتور گفت: ترمینال سلام یکی از فاخرترین ترمینال‌های فرودگاهی در خاورمیانه است و امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.