شناسهٔ خبر: 68023 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تا کنون صورت گرفت؛

جابه‌جایی بیش از دو میلیون تن کالای اساسی از بندرامام خمینی(ره)

کامیون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از خروج کالاهای اساسی موجود در بندر امام خمینی(ره) توسط بیش از ۲ هزار کامیون در روز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه روزانه سه هزار کامیون وارد پایانه بار بندر امام خمینی(ره) می‌شوند، گفت: خروج کالاهای اساسی از این بندر روزانه توسط بیش از دو هزار کامیون انجام می‌شود.

بهرامی نیا عمده کالاهای اساسی حمل شده توسط این کامیون ها را شکر، ذرت، سویا، کنجاله، کود شیمیایی، دان چین و انواع خوراک دام برشمرد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) بارگیری و به سایر نقاط کشور ارسال شده اند که این رقم در مقایسه با جابجایی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن سال گذشته در مدت مشابه، رشد ۳۸ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اذعان کرد: با توجه به اهمیت جابجایی کالاهای اساسی موجود در بندر امام خمینی(ره)، تعداد ۲۵۰ کامیون از سوی راهداری  برخی استان‌ها به این بندر اعزام شدند تا کار بارگیری این کالاها هرچه سریع تر انجام شود.

برچسب‌ها: