شناسهٔ خبر: 68035 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از راهداران اعزامی استان گیلان به استان‌های سیل زده گلستان و لرستان

راهداران گیلان در مراسمی که با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان و معاونان وی برگزار شد از راهداران اعزامی به استان‌های سیل زده گلستان و لرستان قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان,  در این مراسم مدیر این اداره کل گفت: راهداران استان گیلان با اعزام به مناطق سیل زده استان‌های گلستان و لرستان، به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی و کمک پرداختند و به عنوان سفیران امید، پیام همراهی و همدلی مردم استان گیلان را به گوش هموطنان سیل زده رساندند.

محمدرضا نازک کار در ادامه با اشاره به اعزام  ۵۱ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری استان گیلان و ۵۳ نیروی راهدار طی دو مرحله به مناطق سیل زده استان‌های گلستان و لرستان افزود: تلاش برای بازگشایی محورهای مسدود در استان‌های سیل زده  تنها گوشه ای از ایثارگریهای مردان عملیاتی راهداری استان بوده که در سخت ترین شرایط کاری با موفقیت به اجرا درآمد.

گفتنی است در این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایا از تلاشهای راهداران اعزامی استان گیلان به مناطق سیل زده ی استان‌های لرستان و گلستان تقدیر شد.