شناسهٔ خبر: 68045 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب روشنایی برج نوری در لارستان

روشنایی مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از نصب روشنایی برج نوری در تقاطع ها با ارتقای ایمنی راه‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان علیرضا راستیار اظهار داشت : در حال حاضر اولویت با ارتقای ایمنی راه‌ها با اجرای سیستم روشنایی در تقاطع ها و نقاطی است که تعداد تصادفات رخ داده در شب، آن محل را به نقطه پرحادثه تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه  برقراری سیستم روشنایی باید در مکان هایی انجام شود که تاثیر مهمی در کاهش تصادفات در شب داشته باشد ، افزود : محور جهرم – لار- بندر عباس به دلیل تردد بسیار بالای کاربران جاده ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین منظور سال گذشته چندین نقطه در این محور توسط برج نوری روشن شده و خوشبختانه امسال نیز دو نقطه دیگر از این مسیر توسط برج های نوری روشنایی آن تامین شده است.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان خاطر نشان کرد : در ورودی لار از سمت جهرم ابتدای کمربندی شمالی سه برج نوری به ارتفاع ١٨ متر نصب شده است و در سه راهی کمربندی لار - بندر عباس روبه روی پمپ بنزین شهر لطیفی نیز یک برج نوری ١٨ متری جهت ایمن سازی این تقاطع ها نصب گردیده که هر کدام از این برج ها دارای ١٤ پروژکتور است .