شناسهٔ خبر: 68049 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشارکت حمل و نقل جاده ای استان سمنان در برپایی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

اتوبوس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اعلام اين خبر گفت: این اداره کل با مشارکت گسترده شاغلان حمل و نقل جاده ای استان حضوری فعال در برپایی مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان,  احسان منصورکیایی در ادامه ضمن اشاره به تشكيل كميته حمل و نقل ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره) افزود: تشكيل اين كميته بستري مناسب براي پيشبرد هرچه بهتر برنامه هاي اجرايي مراسم بوده و از آنجاییکه استان اخلاق محور سمنان میزبان زوار عبوری استانهای همجوار است با تمسک جستن به راه و کلام امام خمینی (رحمه ا... علیه ) و راهبردهای حضرت امام خامنه ای  و با آمادگی هر چه بیشتر گروههای امدادی و نظارتی بتوانیم خدمات شایسته ای را به زائران حرم مطهر حضرت امام (ره) ارائه نماییم. 

وی در ادامه افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده و همکاری انجمن های صنفی بخش مسافر ، ناوگان مسافری جاده ای مورد نیاز  برای نقل و انتقال زائرین حرم مطهر امام (ره ) تامین و در صورت لزوم تعداد این اتوبوسها قابل افزایش هم است, همچنین پیش بینی های لازم برای امداد رسانی و تامین ناوگان جایگزین برای اتوبوس های در راه مانده نیز بعمل آمده است.

استقرار ۱۰ گشت راهداری در محورهای استان

منصورکیایی افزود : با همکاری و هماهنگی با فرماندهی پلیس راه استان ده گشت کنترل جاده ای در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان در این ایام مستقر و در  روانسازی ترافیک عبوری مشارکت خواهند داشت,  همچنین تمامی اکیپ های راهداری در سطح شهرستانهای استان آماده خدمات رسانی به زائرین حرم مطهر امام راحل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان  برپايي مراسم در اداره کل و پایانه بار  بمناسبت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) ، آمادگی ناوگان امداد جاده ای ، ارسال پيامك تسليت براي متصديان بخش حمل و نقل جاده اي و برگزاري جلسه هماهنگي با صنوف حمل و نقل و تشكل هاي صنفي بخش مسافر را از جمله اقدامات اين اداره كل در برگزاري هرچه با شكوهتر اين مراسم دانست. 

برچسب‌ها: