شناسهٔ خبر: 68056 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با نماینده مردم نوشهر – چالوس و کلاردشت در مجلس

بازدید نظری جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان های نوشهر – چالوس و کلاردشت با حضور نماینده مردم نوشهر – چالوس و کلاردشت و فرمانداران این شهرها و مدیر کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، مدیراین اداره کل به همراه مسئول راههای روستایی خود با احمدی نماینده مردم نوشهر ،چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این شهرها دیدار کرد.

سید محمد نظری خاطرنشان ساخت : دراین دیدار طرح های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان نوشهر – چالوس و کلاردشت بررسی و روند اعتباری طرح های در دست اجرا بررسی شد.

وی همچنین افزود : اقبال و استقبال عموم كاربران جاده اي براي تردد از سطح محورهاي غرب مازندران بالاست ، از اين رو اميدواريم با برنامه ريزي و تلاش مضاعف بتوانيم سرعت قابل توجهي در روند اجرايي اين پروژه داشته باشيم.

نظری تصریح کرد : با توجه به حجم بالای گردشگر و مسافر به استان در ایام تعطیلات و اقامت این افراد در شهرهای ساحلی غرب استان از جمله رامسر ، نوشهر، چالوس و ... می‌طلبد تا راههای ارتباطی غرب استان همواره ایمن و مناسب باشد .

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه ساخت و توسعه راهها در غرب استان اشاره و یادآور شد : پروژهای  متعدد راهسازی در غرب استان در دست اجراء بوده که انشاء اله با بهره برداری  از این پروژه ها شاهد روانی ترافیک و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی غرب استان باشیم . 

نظری ضمن اشاره برمحدوديتها و چالشهاي موجود در روند اجرايي پروژه هاي راهسازي در غرب استان گفت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامي دست اندركاران براي اتمام پروژه ها ستودني است.

تعریض راه مرزن آباد – پل ماشالک و زیرگذر نواب از جمله پروژه هایی بود که مورد بازدید نظری و هیئت همراه قرار گرفت .