شناسهٔ خبر: 68122 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

ناوگان استاندارد جابه‌جایی محصولات کشاورزی را تسهیل می‌کند

کامیون محسن یازرلو گفت: مهم‌ترین راهی که شرایط حمل و جابه‌جایی محصولات کشاورزی و هدر رفت آنها را تسهیل می‌کند، تامین ناوگان استاندارد از شرکت‌های حمل و نقل کالا و دارابودن بارنامه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان, "محسن یازرلو" امروز اظهار داشت: طبق اعلام سازمان جهاد کشاورزی استان، برداشت ۱۴۰ هزارتن کلزا، یک میلیون تن گندم، ۹۰ هزارتن جو، ۱۶۰ هزارتن سیب زمینی و سایر محصولات در این فصل پیش بینی شده که به دلیل استراتژیک و فساد پذیربودن آنها، اگر با ناوگان های استاندارد تحت نظر شرکت های حمل و نقل کالا حمل نشوند، صدمات زیادی بر پیکره اقتصادی استان وارد می شود.

به گفته وی، در حال حاضر ۸۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای استان برای حمل و جابه جایی این محصولات آماده سازی و تجهیز شدند و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی نیز، بیش از ۱۵ هزار ناوگان دیگر از سراسر کشور درخواست شده است.

یازرلو اظهارکرد: برای تسهیل شرایط حمل و نقل و جلوگیری از بروز مشکلات و تخلفات، بازدیدهای روزانه از مراکز حمل و تخلیه محصولات و نظارت بر شرکت های حمل و نقل کالا در حال انجام است.