شناسهٔ خبر: 68177 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی بابل:

بیش از ۱۵ کیلومتر از راه های روستایی بابل در سال ۹۸ آسفالت شد

بهسازی و روكش آسفالت راه‌های روستایی طالب آباد رئیس اداره راه و شهرسازی بابل از آسفالت بیش از ۱۵ کیلومتر راه روستایی این شهرستان در امسال خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, حنظله تقی پور با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۵ کیلومتر از راه های روستایی آسفالت شده است خاطرنشان کرد : این مقدار  آسفالت در ۱۲ نقطه روستایی صورت گرفته است که با توجه وسعت بالا و گستردگی محور های مواصلاتی شهرستان بابل لذا توسعه این مهم‌ یکی از دغدغه ها و اولویت های مهم‌  است.

وی افزود:  به دلیل برخورداری شهرستان بابل  از  ظرفیت های فراوان در  كشاورزي و  صنعت گردشگری،  مسئله راههاي مناسب روستايي به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر ، آسانتر يكي از اصلي ترين برنامه های مدیریتی  مسئولين استانی و شهرستانی است.

زیرسازی و آسفالت راههای روستایی:  اسبوکلا به طول ۳/۱کیلومتر ، روستای هندوری ۲.۵کیلومتر ، فولادکلا-هلی دشت ۲کیلومتر، خواجه کلا-امیرکلاب ۱.۷کیلومتر ، تراجی کلا۳.۵کیلومتر ، گرجی آباد۱.۵کیلومتر ، خرابه خوشرودپی ۶۰۰متر ، تنهاکلا- ولیک ۲۵۰۰متر ، امین آباد- میاندسته ۵۰۰متر، راهکلا- نی کلا ۵۰۰متر، کریم کلا-درزی کلا ۶۰۰متر، کبریاکلا-ریگ چشمه ۵۰۰متر در شهرستان بابل  از جمله این پروژه ها ست که بهسازی و آسفالت  آنها صورت گرفته و مورد استفاده روستائیان عزیز قرار گرفت .

تقی پور اظهار کرد : حمایت و همدلی مسئولین امر و مشارکت خوب و گسترده روستاییان موجب شد  اين اداره کل بخش های زیادی  از راههای روستایی شهرستان بابل را در ابتدای سال ۹۸  آسفالت گرم کند تا عزیزان روستایی از نعمت داشتن راه دسترسی ایمن و مناسب بهره مند شوند .