شناسهٔ خبر: 68214 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صیانت ازحقوق شهروندان در راه و شهرسازی جنوب کرمان

شهدادی باتشکیل جلسه ستاد صیانت ازحقوق شهروندان در اداره کل راه و شهرسازی عملکرد این حوزه در ۲۰ شاخص مورد ارزیابی قرارگرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان,  ارسلان شهدادی اعلام کرد: برای تسریع در ارائه خدمات به شهروندان جنوب کرمان و همچنین نظارت بیشتر بر عملکرد زیر مجموعه های اداره کل راه وشهر سازی جنوب کرمان ،ستاد صیانت از حقوق شهروندی تشکیل و عملکردسال ۱۳۹۷ در ۲۰شاخص ازجمله حجاب و عفاف،حقوق شهروندی موردارزیابی قرارگرفت.

سرپرست واحد ارز یابی وعملکرد اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان همچنین بیان داشت: کمیته های آموزش و پژوهش، کمیته فرهنگی، کمیته امربه معروف و نهی ازمنکر و کارگروه میزخدمت از زیر مجموعه های این ستاد هستند که هرکدام در زمینه های مختلف با درنظرگرفتن رضایت ارباب رجوع مورد ارزیابی قرارگرفته است.

وی با بیان این مطلب افزود:  در سالهای۹۵و ۹۶این اداره کل درجشنواره شهیدرجایی استان کرمان ضمن قرار گرفتن در مجموع دستگاههای برتر استان ،موفق به دریافت لوح سپاس و تندیس جشنواره شد، که این موضوع نشان دهنده عملکرد مثبت این اداره کل درشاخص های تخصصی و عمومی بوده است.

شهدادی درپایان ضمن اعلام امادگی این ستاد در سال ۹۸ اظهار داشت،هماهنگی و پشتکار همکاران در زمینه حقوق شهروندی ستودنی ست و امیدواریم در سال ۹۸ بتوانیم با برنامه ریزی بهترو منسجم تر شاهد خدمات بیشتر به مردم جنوب کرمان باشیم.