شناسهٔ خبر: 68216 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان ساری

جلسه ساری جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان ساری با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران ، فرماندار ، شهردار و اعضای ستاد بازآفرینی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, دراین جلسه که با موضوع تعیین تکلیف نحوه اجرای پروژه‌های محلات و محدوده‌های هدف بازآفرینی از ردیف تبصره ۱۸ قانون برنامه و بودجه مصوب سال ۹۷ شهرسازی با محوریت همکاری مشترک بین اداره کل راه و شهرسازی استان، شهرداری ساری و دستگاه بهره بردار در محل فرمانداری شهرستان ساری تشکیل شد .

مدیرکل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد:  شهرسازی در جلسه ستاد  بازآفرینی شهری  پایدار شهرستان ساری که  باتوجه به ضرورت اجرای پروژه های مصوب در راستای ارتقاء تاب آوری شهری محلات هدف  دستگاههای متولی  خصوصاً شهرداری بعنوان دبیر ستاد بازآفرینی شهری می بایست اقدامات لازم را انجام دهند.  

سید محمد نظری افزود: سیاست های ستاد  بازآفرینی در راستای اقدامات و  برنامه های اجرایی مشترک که ساماندهی  بافت های فرسوده و محلات مصوب سکونتگاه های غیر رسمی از جمله اولویت های مهم است.

نظری از  پروژه های اجرایی اقدام مشترک در شهرسازی یاد کرد که در این راستا ساماندهی و اجرای برنامه های عملیاتی در  محله های مهم‌ مرکز استان بعنوان یک  اولویت به تصویب اعضا رسید. 

گفتنی است: نمایندگان دستگاه های حاضر در جلسه برنامه های در دست تهیه خود را تا افق ۱۴۰۰ در این محله اعلام کردند و در پایان این جلسه برنامه اقدام مشترک شهر ساری تدوین و به تصویب اعضاء رسید.