شناسهٔ خبر: 68293 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۲۰ روز گذشته صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۱۱ میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی خوزستان

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از اول خردادماه تاکنون بیش از ۱۱ میلیون ۵۵۶ هزار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: از یکم تا ۲۰ خرداد بیشترین ترددها به ترتیب در محور ماهشهر- بندرامام خمینی(ره) با تردد ۴۰۷ هزار و ۱۶۷ وسیله نقلیه، بندر امام خمینی(ره)- ماهشهر با تردد ۳۸۸ هزار و ۸۱۲ وسیله نقلیه و محور شوش- اهواز با تردد ۳۱۸ هزار و ۲۸۳ وسیله نقلیه صورت گرفته است.

وی افزود: طی این مدت بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای اندیمشک- خرم آباد، خرم آباد- اندیمشک و شوش-اهواز و بیشترین تردد خودروهای سواری و وانت در محورهای ماهشهر- بندرامام خمینی(ره)، بندر امام خمینی(ره)- ماهشهر و ورودی شرق اهواز به ثبت رسیده است.

بهرامی نیا اذعان کرد: از اول خردادماه تاکنون تردد بیش از ۱۱ میلیون ۵۵۶ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان توسط ۱۰۴ سامانه تردد شمار به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه اوج تردد خودروها بین ساعت ۱۸ الی ۲۰ صورت می گیرد، گفت: در ماه گذشته نیز تردد بیش از ۱۹ میلیون و ۳۶۸ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

برچسب‌ها: