شناسهٔ خبر: 68294 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ملاقات عمومی هفتگی با مردم برگزار شد

اقدام جدی برای حل مشکلات ساكنان شهر جدید گلبهار

ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: حل مشکلات مردم و انجام اقدام جدی برای رفع امور از اولویت های شرکت عمران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هومن گریوانی درملاقات عمومی هفتگی با مردم ضمن اشاره به اینکه این شرکت بسترهای ارتباطی مناسب را برای انتقال پیشنهاد و انتقادات شهروندان فراهم کرده است، افزود: شرکت عمران در راستای بهبود کیفیت در خدمات به مردم از نقطه نظرات استفاده کرده و در بسیاری از موارد به آن جامه عمل پوشانده است.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه پایدار و افزایش سطح رضایتمندی از اقدامات این شرکت یکی از اولویت ها و شاخص های مهم تلقی می شود، اظهار داشت: همانطور که مردم با حضور خود در خلق حماسه های سیاسی نقش بی بدیلی دارند، بهره مندی از نظرات و دیدگاه های آن ها برای افزایش وفاق و همدلی و همچنین پیشرفت شهر جدید گلبهار موثر خواهد بود.

گریوانی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب معیار مردم در مورد قضاوت در مورد مسئولان و مدیران کشور را عملکرد آن ها در عرصه خدمتگزاری به ملت دانست و اذعان کرد: هیچ کاری فوری تر و مهم تر از خدمت به مردم نبوده و باید مدیران با روحیه بسیجی یعنی با احساس تکلیف، بدون توقع، فداکارانه، بدون خودنمایی و برای رضای خدا حتی یک روز هم خدمت برای مردم را از دست ندهند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در پایان ابراز امیدواری کرد: اقدامات و توسعه زیرساخت های فرهنگی، احداث و حمایت از مدال آوران و قهرمانان عرصه ورزشی و همچنین رفع مشکلات مردم در حوزه های مسکن مهر از اهدافی است که این شرکت آن را پیگیری و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است در ملاقات های مردمی با گریوانی مشکلات و پیشنهادات در زمینه های حقوقی و فنی و  عمرانی مطرح شد.