شناسهٔ خبر: 68298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاري جلسه اخلاق ويژه مديران استان به ميزباني اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام

کاظمی جلسه اخلاق ، ويژه مديران و مسئولين ادارات و نهادهاي مختلف استان ايلام با حضور نماينده ولي فقيه در استان ،استاندار ايلام و ... به ميزباني اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني ادره کل راه و شهرسازي استان ايلام, جلسه اخلاق براي مديران استان قبل از شروع ساعت كاري روزهاي چهارشنبه هر هفته در حسينه حضرت زينب (س) استان ايلام با حضور استاندار ايلام، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام و همه مديران و مسئولان ادارات و نهادهاي مختلف به ميزباني يكي از دستگاههاي برگزار مي شود كه جلسه اين هفته به ميزبان اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام برگزار شد.

علي اصغر  كاظمي مديركل راه و شهرسازي استان ايلام درابتداي اين جلسه ضمن گرامي داشت ياد و خاطره ۷ شهيد والا مقام اين اداره كل به ارئه گزارش مفصلي از اقدامات و فعااليتهاي حوزه كاري خود در زمينه هاي مختلف عمراني، اجرايي و فرهنگي مذهبي پرداخت، سپس حجت االسلام كريمي تبار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ضمن تأكيد بر استمرار اين جلسات در آينده و كاربردي شدن مطالب و مباحث مطرح شده در اين جلسات در تمام امور زندگي خصوصاًدر زمينه فعاليت كاري و اجرايي مباحث ارزشمندي در زمينه اخلاق مداري و مردم داري ارئه کرد.