شناسهٔ خبر: 68334 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی

هفت کیلومتر از باند دوم محور بستان آباد-سراب-میانه افتتاح شد/ افتتاح ۳۰ کیلومتر باقیمانده تا پایان سال

وزیر افتتاح وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح هفت کیلومتر از باند دوم محور بستان آباد-سراب-میانه گفت: امیدواریم دو قطعه ۱۵ کیلومتری باقی مانده تا پایان سال به افتتاح برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در سفر محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی، هفت کیلومتر از باند دوم محور بستان آباد- سراب- اردبیل افتتاح شد.

اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه، در جمع خبرنگاران گفت: بحمدالله در ماه های گذشته تلاش پیمانکار و پیشرفت فیزیکی این پروژه بسیار خوب بوده است. بنابراین امیدوار هستیم که دو قطعه ۱۵ کیلومتری باقیمانده، امسال حتما به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: یکی از این قطعات که ابنیه فنی آن نیز احداث شده است، به احتمال زیاد پیش از آغاز زمستان به تمام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم باید مقررات را رعایت کنند تا سوانح به حداقل برسد، گفت: قطعا در محورها نواقصی وجود دارد، به عنوان مثال علائم راهنمایی این قطعه هنوز نصب نشده و در چند روز آینده نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: تعهدات ما باید با توجه به محدودیت های بودجه باشد. امیدوار هستیم که امسال این نواقص را برطرف کنیم، اما خواهش من این است که مردم مقررات را رعایت کنند.

اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه دستورات لازم برای تکمیل مسکن مهر سراب صادر شد، گفت: اختیارات لازم در زمینه مسکن به استان‌ها داده شده و شورای مسکن استان‌ها اکنون پس از چند سال وقفه، با ریاست استاندار و با حضور قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر تشکیل جلسه می‌دهد.

وی افزود: قطعا اگر پروژه مسکن مهری نیمه کاره مانده و علت آن نیز مشکلات حقوقی نباشد، برای پیشبرد آن چاره‌ای می اندیشیم.