شناسهٔ خبر: 6835 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

علیزاده خبر داد:

بهره‌برداری از بیمارستان ۹۸ تخت خوابی تاکستان تا یک ماه دیگر

بیمارستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی ضمن اعلام پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه ساخت بیمارستان تاکستان از تحویل آن در خرداد ماه سا جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، محمد جعفر علیزاده درحاشیه بازدید از پروژه های بیمارستانی استان های قزوین و زنجان، گفت: پروژه احداث بیمارستان ۹۸ تختی تاکستان دارای ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی است و بزودی برای تجهیز، تحویل وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی می شود.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی اظهار کرد: برای ساخت بیمارستان تاکستان که مرحله کنترل نهایی را سپری می کند، در مجموع ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در ادامه درباره رشد اعتبارات احداث بیمارستان ۲۳۵ تختی ابهر در استان زنجان افزود: این پروژه دارای ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی است و امسال هفت میلیارد تومان اعتبار برای احداث آن پیش بینی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بیمارستان ابهر به دلیل قرار گرفتن در مسیر شریانی کشور علاوه بر کارکرد محلی ، می تواند به عنوان یک مرکز تروما در مواقع خاص نیز عمل کند.

علیزاده همچنین بیان کرد: در مجموع ۴۶ میلیارد تومان برای احداث بیمارستان ۲۳۵ تختی ابهر هزینه خواهد شد./

نظر شما