شناسهٔ خبر: 68357 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

وزارت راه و شهرسازی نگاه ویژه‌ای به بحث آزادراهی در استان آذربایجان شرقی دارد / می‌توانیم با این سرعت پیشرفت به‌زودی شاهد افتتاح پروژه‌ها باشیم

سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی(2) نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی و اقدامات صورت گرفته درخصوص آزادراهی در استان آذربایجان شرقی نشان می‌دهد که در این وزارتخانه نگاه ویژه‌ای به این استان وجود دارد.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص سفر محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به تبریز و افتتاح و بازدید از چندین پروژه آزادراهی در این استان اظهار داشت: از زمان وزیر سابق راه و شهرسازی اقدامات نشان از نگاه ویژه ای است که به آذربایجان وجود دارد و بیش‌تر مسیرها فعال شده‌اند.

وی افزود: اتوبان ارومیه به تبریز، کمربندی اتصال تبریز به تهران، تبریز – بازرگان، تبریز – اهر و تبریز – جلفا همه پروژه‌های خوبی هستند که فعال شده و یا در دست اقدام وزارت راه و شهرسازی برای فعال شدن قرار دارند. در حال حاضر اتوبان سهند-تبریز-سهند هم که پروژه غیرفعال بود و کار انجام نمی‌شد شرایط خوبی پیدا کرده و کار با روند سریع‌تری انجام می‌شود. به نظر می‌رسد با همین سرعت می‌توان بسیاری از این پروژه‌ها را به زودی افتتاح کرد.