شناسهٔ خبر: 68383 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه وشهرسازی اردبیل از روند اجرایی پروژه مسکن مهر وحدت اردبیل

بازدید حیدری مدیرکل راه وشهرسازی اردبیل در بازدیداز روند اجرایی پروژه مسکن مهر وحدت اردبیل گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۸ واحدها را به متقاضایان واجد شرایط تحویل شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، محبوب حیدری در بازدید پروژه مسکن مهر وحدت اردبیل با اعلام این مطلب اظهار داشت: تعداد ۴۱۳۷۸ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت سهمیه کل استان اردبیل در نظر گرفته شده بود که از این تعداد ۸۴۴ واحد باقی مانده است و از این تعداد ۵۲۸ واحد در پروژه مسکن مهر وحدت اردبیل واقع شده که به علت عدم ایفای تعهدات پیمانکار اولیه پروژه تعطیل شده بود و پس از ارجاع پرونده و طرح موضوع از طریق مراجع قضایی قرارداد فسخ و برای ادامه پروژه با پیمانکار جدید عقد قرارداد شد.

وی گفت: با انتخاب پیمانکار جدید کارهای اجرایی و تکمیل پروژه با اولویت اتمام در دستور کار گرفت و پیش بینی می شود پیمانکار با رعایت مسائل فنی و تامین مصالح و اکیپ لازم اجرایی تا پایان سال ۹۸ واحدها را به متقاضایان واجد شرایط تحویل دهد.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل در بازدید از پروژه ساختمان کلانتری که در محل پروژه وحدت درحال احداث بود بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل راه وشهرسازی اردبیل تاکید داشتند تا اتمام و تکمیل واحدهای مسکونی پروژه وحدت اردبیل ، احداث ساختمان کلانتری نیز به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد. شایان ذکر است برای تکمیل پروژه ۱۵ میلیارد ریال از طرف اداره کل راه و شهرسازی هزینه خواهد شد.