شناسهٔ خبر: 68422 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

بارش باران در مناطقی از البرز غربی و شرقی، مناطقی از سواحل دریای خزر و خراسان‌های رضوی و شمالی/ شمال غرب از سه‌شنبه بارانی می‌شود

باران کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران برای مناطقی از البرز غربی و شرقی، مناطقی از سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از خراسان‌های رضوی و شمالی خبر داد.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با رادیو اینترنتی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ثبت بیشینه دمای ۴۹ درجه در چند شهر استان خوزستان در روز گذشته به تشریح نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری هواشناسی پرداخت و گفت: امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات رشته‌کوه البرز غربی و شرقی برخی مناطق سواحل دریای خزر و شمال خراسان رضوی و شرق خراسان شمالی افزایش ابر و رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد و سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار خواهند داشت.

وی گفت: از امروز تا آخر هفته در منطقه زابل استان سیستان و بلوچستان وزش باد شدید رخ می‌دهد که خیزش گردوخاک نیز دور از انتظار نیست. بعدازظهر دوشنبه و روز سه‌شنبه بخشه‌ای مرکزی و شرقی خلیج‌فارس مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد: در روزهای سه‌شنبه تا جمعه عمدتاً در برخی مناطق شمال غرب کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی با رعدوبرق و وزش باد، پیش‌بینی می‌شود.