شناسهٔ خبر: 68461 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی محورهای خراسان جنوبی برای ارائه خدمات به مسافران تابستانی

مجتمع رفاهی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آمادگی ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی در راستای ارائه خدمات به مسافران تابستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، مسعود قاسمی  اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی و برون استانی تلاش داریم تا سطح خدمات در این مجتمع‌ها ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد و  در بازدیدهای کمیته ویژه نظارت، مجتمع‌های خدمات رفاهی و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند، به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد. در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دوره‌ای متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده که به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌ها سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید به عمل می‌آورد.

معاون توسعه مدیریت و منابع  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی همچنین ایجاد استراحتگاه‌های موقت در طول راهها با کمک دهیاریها و بخشداریها و ایجاد سایبان موقت و سکوی نماز در راههای کویری استان را یکی از برنامه های مهم برای جبران کمبود استراحتگاهها در محورهای کویری استان عنوان کرد.

قاسمی، خاطرنشان کرد: سامانه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان ‌جنوبی جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان عزیز پیش بینی شده است. ضمناً در محل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی شماره تماس مدیر داخلی مجتمع جهت رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان گرامی است.