شناسهٔ خبر: 68596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر رئیس سازمان جهاد کشاورزی از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان

بارگیری کامیون عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در حمل و انتقال به موقع نهاده‌های کشاورزی مورد تقدیر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در نامه‌ای به عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از عملکرد این اداره کل درخصوص حمل و انتقال به موقع  نهاده‌های کشاورزی قدردانی کرد.

بازدار در این نامه آورده است: نظر به ضرورت تامین و حمل و انتقال به موقع نهاده‌های کشاورزی بخصوص نهاده‌های دامی به‌خاطر تاثیر مستقیم در قیمت فرآورده‌های پروتئینی، از آنجا که حضرتعالی و همکاران آن اداره‌کل بخصوص حوزه "معاونت حمل و نقل" به درخواست  سازمان جهاد کشاورزی با حضور در مبادی در تسریع بارگیری و حمل و انتقال نهاده‌ها تلاش مستمر و موثر داشته‌اند، صمیمانه سپاسگزاری نموده و توفیق آن مجموعه در خدمتگذاری به میهن اسلامی را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

لازم به ذکر است هم‌اکنون کارشناسان حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در پایانه بندر امام(ره) مستقر هستند و نسبت به تسریع در بارگیری و حمل و انتقال کالاهای اساسی تلاش می‌کنند.