شناسهٔ خبر: 68614 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان

وزیر در جمع وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به استان همدان، از بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی شهرستان تویسرکان بازدید و از افتتاح این بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌محمد اسلامی در جریان سفر به استان همدان از بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی شهرستان تویسرکان بازدید و در حاشیه این بازدید به خبرنگاران درخصوص علل تاخیر در بهره‌برداری از این مجموعه گفت: یکی از دلایل طولانی شدن این پروژه ارتقا آن از یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی به ۱۵۴ تختخوابی بود که به‌طور مسلم با تغییر مفروضات، زمان‌بندی و بودجه‌ریزی نیز تغییر کرد.

وی افزود: این پروژه روند خود را به خوبی گذرانده و با هماهنگی سازمان مجری، استانداری و پیمانکاران در مراحل پایانی کار بوده و وزارت بهداشت و درمان نیز اقدامات لازم برای تکمیل بیمارستان را آغاز کرده است.

وزیر راه و شهرسازی با توجه به پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی شهرستان تویسرکان از بهره‌برداری این پروژه در چند ماه آینده ابراز خبر داد.

این عضو کابینه دولت دوازدهم در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر سهمیه‌بندی قیر در سال ۹۸ اظهار داشت:‌ در بودجه سال ۹۸ حدود چهار میلیون تن یا معادل شش هزار میلیارد تومان قیر پیش‌بینی شده که کاملا متفاوت از روال سال قبل است. بر همین اساس در صورت تحقق درآمدهای دولتی و دریافت سهم ماهیانه یک دوازدهم، قیر مورد نیاز پروژه‌ها در سال جاری تخصیص می‌یابد.

وی با بیان این که سهمیه قیر حوزه راهسازی در سال ۹۷ به طور کامل تخصیص یافته است، یادآور شد:‌ قیر مورد نیاز طرح بازآفرینی شهری نیز برمبنای تعداد محلات به میزان مساحت هر محله تخصیص یافته است.