شناسهٔ خبر: 68648 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با نماینده مردم بابل در مجلس برای پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی

نظری سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان به همراه معاونان خود با نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، در این دیدار مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کزد: طرح‌های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه و بررسی روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا بررسی شد.

نظری ضمن اشاره به محورهای در دست اجرا در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان بابل یادآور شد: پروژه‌های متعددی در حوزه راه‌های اصلی – فرعی و روستایی – بازآفرینی و احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد – مسکن و فنی و اجرائی در شهرستان بابل در دست اقدام داریم که انشاالله با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تخصیص به هنگام اعتبارات شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم .

وی همچنین افزود: پروژه‌ زرگرشهر -  اجاکسر (سپاه دانش) به طول ۱۸ کیلومتر و با عتباری بالغ بر ۸۰۰۰ میلیون ریال در دست اقدام بوده و پل چمازین در محور کمربندی جنوبی و اجرای رمپ ورودی ضلع شمالی، پیمانکار مشغول فعالیت بوده که نیاز به عقب نشینی ساکنین منطقه بوده که انشااله با همکاری مسئولین محلی مرتفع و شاهد ادامه فعالیت باشیم .

حسین نیازآذری نماینده مردم بابل با اشاره اینکه شهرستان بابل با ۱۲۶۰ کیلومتر راه شهری و روستایی نیازمند توجه بیشتر دولت است خاطر نشان کرد: اصلاح نقاط حادثه خیز، ایمن سازی راه‌های مواصلاتی، تسریع در تعریض شبکه راه های شهرستان ، تکمیل کنارگذر جنوبی و ساخت پل های ورودی به کنار گذر از جمله مهمترین مطالبات مردم شریف بابل است وبا توجه اتمام سال مورد تاکید است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تذکر اینکه بخش شهرسازی وزارت راه و شهرسازی کمتر مورد توجه قرار گرفته تاکید کرد : مهمترین وجوه زیر ساختی هر منطقه به زیر ساخت های شهری مرتبط هست خواستار ساماندهی سکونتگاه های غیر مجاز ، نظارت دقیق بر ساخت وسازهای شهری و اجرای کامل طرح جامع شهری شد.

نماینده بابل با اشاره به حادثه خیز بودن کشور از همه مردم و بخصوص دستگاه های دولتی ، شهرداری ها و نهادهای تخصصی و صنفی خواست باید در اجرای استاندارد های فنی و مهندسی مصمم باشیم و با همدلی در کاهش خسارت های احتمالی مشارکت داشته باشیم.

نیازآذری درپایان تصریح کرد: باید با فرهنگ‌سازی ، آموزش‌، اجرای دقیق قانون و ارتقای کیفت مصالح بسمت استانداردسازی حرکت کنیم.