شناسهٔ خبر: 68659 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دبیر هیئت دولت:

وزارت راه و شهرسازی می‌تواند تحولی در اقتصاد و اشتغال کشور ایجاد کند

دو انتصاب جدید در وزارت راه و شهرسازی/  معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و عضو جدید هسته مرکزی گزینش  منصوب شدند دبیر هیئت دولت در آیین تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اتکای کم وزارت راه و شهرسازی به خارج از کشور، این وزارتخانه را از جمله مجموعه‌هایی خواند که می‌تواند تحولی در پویایی اقتصاد و اشتغال کشور ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن حاجی میرزایی، دبیر هیئت دولت در آیین تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی، گفت:  امروز کشور با مسائل پیچیده و سنگین‌ترین، شدیدترین و بی‌سابقه‌ترین شکل تحریم با هدف تحمیل بیش‌ترین فشار به زندگی مردم و اقتصاد کشور مواجه است، یکی از مجموعه‌هایی که بار انتظارات اجتماعی مردم را بر دوش می‌کشد تا در این شرایط دشوار گشایش و تحولی در پویایی اقتصاد و اشتغال انجام دهد، وزارت راه و شهرسازی است.

وی وزارت راه و شهرسازی را وزارتی خواند که اتکای آن به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بومی و توانمندی و تکنولوژی داخلی است و نیازمندی آن به خارج از مرزها در بسیاری از زمینه‌ها کمتر است.

حاجی میرزایی ابراز امیدواری کرد علی‌رغم محدودیت‌هایی که وجود دارد وزارت راه و شهرسازی بتواند گشایشی در اقتصاد کشور به وجود آورد.

وی وزارت راه و شهرسازی را از نقطه‌های مورد تأکید رئیس‌جمهوری عنوان و ابراز امیدواری کرد این وزارتخانه در حد وسع و توان خود بتواند اتفاقات خوب و مثبتی را در کشور رقم زند.

گفتنی است: در این مراسم دکتر "امیر محمود غفاری" به‌عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی معرفی و از خدمات مهندس "امیر امینی"، معاون پیشین قدردانی شد.