شناسهٔ خبر: 68676 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اقدامات ايمن‌سازي محورهاي مازندران شتاب بيش‌تري گرفت

راهداران ساری مدیر کل راهداري حمل و نقل جاده ای مازندران از اقدامات ويژه اين اداره كل در زمينه عمليات راهداري و ايمن‌سازي محورها در فصل تابستان به منظور افزايش تأمين ايمني محورها براي مسافران تابستاني خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران, عباسعلی نجفی در جلسه شورای اداری که معاونان و روسای ادارات تابعه  حضور داشتند اظهار داشت: مازندران به دليل شرايط اقليمي و جغرافيايي همواره در فصول مختلف سال به ویژه فصل تابستان گردشگران و مسافران بي‌شماري را از سرتاسر ميهن عزيزمان پذيرا بوده، از اين رو محورهاي مواصلاتي اين استان در فصل تابستان پرحجم و پرتردد است.

وي از شروع عمليات راهداري تابستاني اين اداره كل خبر داد و عنوان کرد: اين اداره كل با شروع فصل تابستان عمليات راهداري و ايمن سازي محورهاي خود را با شتاب و تسريع در عمليات اجرايي در دست اجرا داشته كه اين عمليات شامل اجراي روكش آسفالت ، خط كشي ، نصب جداكننده ها و همچنين نصب انواع تابلوهاي هشداردهنده  انتظامي و اطلاعاتي ، ایمن سازی نقاط حادثه خیز،شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری ، در سطح كليه محورهاي اصلي ، فرعي و روستايي است.

نجفی ضمن اعلام اين مطلب كه راهداري عشق خدمت به همنوع است ، اظهار داشت : اميدواريم با اجراي اين اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزايش ضريب ايمني در محورها و كاهش تصادفات و سوانح باشيم.

گفتني است مركز اطلاعات راههاي مازندران نيز با دو شماره ۱۴۱ (گويا) و  ۳۳۳۲۲۳۲۰-۰۱۱ (شبانه روزي) پاسخگوي همه مسافران و هم استاني هاي عزيز براي اطلاع از آخرين وضعيت راههاي اين استان است.