شناسهٔ خبر: 68686 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اعلام حمايت استاندار جديد کهگيلويه و بويراحمد از افزايش پروازهای فرودگاه ياسوج

فرودگاه ياسوج استاندار جديد کهگيلويه و بويراحمد در بازديد از بخش‌های مختلف فرودگاه ياسوج ضمن ابراز رضايت از اقدامات انجام شده، حمايت خود را از افزايش پروازهای فرودگاه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه ياسوج، حسین کلانتری، استاندار کهگيلويه و بويراحمد در اولين روزهاي تصدی سمت جديد خود، به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و تنی چند از مديران کل استانداری، از سطوح پروازی، ترمينال و سالن ترانزيت، برج کنترل ترافيک هوايی و واحد ايمنی و آتش‌نشانی فرودگاه ياسوج بازديد کرد و از نزديک در جريان فعاليت‌ها و خدمات اين فرودگاه قرار گرفت.

وی پس از بازدید ميدانی، در جلسه‌ای با علی محسنیان، مدیر فرودگاه یاسوج، ضمن ابراز رضایت کامل از وضعیت فعلي فرودگاه و مجموعه اقدامات انجام شده در آن و اعلام حمایت خود، اظهار امیدواری کرد؛ با تمام قدرت به پیگیری‌های خود برای افزایش پروازها ادامه دهید.

 محسنيان نيز در اين ديدار عنوان كرد: تمام زيرساخت‌ها و امكانات متناسب عملياتي در اين فرودگاه فراهم شده و شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران به همه وظايف و مسووليت‌هاي خود به خوبي و شايستگي عمل کرده است.