شناسهٔ خبر: 68699 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

امضای تفاهمنامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بین وزرای راه و شهرسازی و دفاع

 امضای تفاهم نامه احداث 100 هزار واحدمسکونی بین وزارت راه و وزارت دفاع تفاهمنامه همکاری برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بین وزرای راه و شهرسازی و دفاع به منظور تامین بخشی از مسکن نیروهای مسلح امضا شد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز دوم تیرماه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی و با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و امیرسرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تفاهمنامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بین وزارتخانه ها راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به امضا رسید.

بر اساس این تفاهمنامه، مقرر شد وزارت راه و شهرسازی و و وزارت دفاع در همکاری مشترک ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را برای نیروهای مسلح با استفاده از ظرفیت‌های و توان طرفین و همکاری نهادها و بانک‌ها اجرا کنند؛ مدت زمان اجرای این پروژه حداکثر سه سال است و مقرر شد تا پایان دولت دوازدهم به پایان برسد.

در مراسم امضای تفاهمنامه ساخت احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی، علاوه بر محمد اسلامی و امیرسرتیپ حاتمی وزرای راه و شهرسازی و دفاع، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق مالواجرد معاون معماری و شهرسازی، سیدمحمد پژمان مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری ایران، رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن و دیگر معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن حضور داشتند. همچنین نمایندگانی از وزارت دفاع نیز در این مراسم امیر سرتیپ حاتمی را همراهی کردند.