شناسهٔ خبر: 68729 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

تصمیمات راهبردی برای رفع مشکلات رانندگان اجرا می‌شود

حسن نیا نشست هم‌انديشی معاون وزير راه و شهرسازي با كانون انجمن‌هاي صنفی كارفرمايی حمل و نقل مسافر كشور، برگزار و مقرر شد از سوی كارگروه رسیدگی به مشكلات حمل و نقل مسافر، تصمیمات راهبردی اتخاذ و برای اجرا، ابلاغ و هماهنگی‌های لازم صورت گيرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نشست هم‌انديشي معاون وزير راه و شهرسازي با كانون انجمن‌هاي صنفي كارفرمايي حمل و نقل مسافر كشور، برگزار شد.

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این نشست اظهار داشت: رسیدگی به مشكلات رانندگان و صنوف حمل‌و‌نقل جاده‌ای، در اولویت كاری این سازمان قرار دارد كه در این راستا با تشكیل نشست‌های راهبردی در دو بخش كالا و مسافر در نظر است با نظرخواهی و هم‌فكری با نمایندگان تشكل های صنفی درخصوص رفع مسائل و مشكلات تصمیمات راهبردی اتخاذ شود.

وی خاطرنشان كرد: برخی از مسائل و مشكلات خارج از حیطه وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای بوده و مربوط به سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ های اجرایی است كه از سوی كمیته راهبردی این سازمان مكاتبات لازم صورت گرفته و تا دستیابی به حل و فصل مشكلات، پیگیری می‌شود.

این گزارش حاكی است در این نشست از سوی نمایندگان كانون انجمن‌های صنفی مشكلات مربوط به افزایش مصرف سوخت ناوگان باتوجه به افزایش دمای هوا، افزایش قیمت روغن و لوازم یدكی، همچنین مسائل مربوط به ضوابط فعالیت شركت‌ها ، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت

در پایان مقرر شد از سوی كارگروه رسیدگی به مشكلات حمل و نقل مسافر، تصمیمات راهبردی اتخاذ و برای اجرا، ابلاغ و هماهنگی‌های لازم صورت گيرد.