شناسهٔ خبر: 68736 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دوره آموزشی ویژه راکبان موتور سیکلت, وانت بارها و تراکتورداران در بشرویه برگزار شد

کلاس آموزشی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از برگزاری دوره آموزشی ویژه راکبان موتور سیکلت ها, وانت بارها و تراکتورداران در دو دهستان رقه و غنی آباد در شهرستان بشرویه خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، محمد خیری اظهار کرد: این دوره توسط مربی آموزشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و با حضور رئیس و کارشناس حمل و نقل اداره راهداری بشرویه و فرماندهی پلیس راه شهرستان و دهیاری و شوراهای روستا برگزار شد که بالغ بر ۱۸۰ نفر از راکبان موتور سوار , رانندگان وانت بارها و تراکتورداران در این کلاس شرکت کردند.

توزیع رایگان کلاه ایمنی برای راکبان موتور سیکلت

خیری، تصریح کرد: برای تشویق و ترغیب این رانندگان تعدادی اقلام ایمنی ازجمله کلاه ایمنی ,جلیقه شبرنگ دار, بسته‌های کمک های اولیه, لوازم یدکی موتور سیکلت و کتابچه راهنما و آموزشی به صورت رایگان به حاضران در کلاس آموزشی  تحویل شد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه ، اظهار داشت: مربی آموزشی در این کلاس ضمن بیان و آموزش نحوه رانندگی و مراقبت های ویژه در حین رانندگی و توجه به علائم راهنمایی و رانندگی درخصوص ایمنی مدارس حاشیه جاده ای در داخل روستاها و حاشیه راههای روستایی نکاتی را به رانندگان یاد آور شد. 

وی اظهار امیدواری کرد: پس از این دوره آموزشی و با رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان محترم شاهد کاهش تصادفات جاده ای به ویژه در  محورهای روستایی شهرستان خواهیم بود.