شناسهٔ خبر: 68739 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت راه‌های فلاورجان/ بی‌احتیاطی راننده، راهدار فلاورجانی را راهی بیمارستان کرد

روکش اسفالت رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای فلاورجان از آغاز عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت راه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، سعید ناظمی اظهار کرد: بر اساس وضعیت راه های شهرستان و نیازسنجی انجام شده عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت برخی از راه های شهرستان فلاورجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از این پروژه تکمیل و بخش دیگر آن در دست انجام است، افزود: اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برآورد می شود.

ناظمی همچنین به تصادف و آسیب دیدن راهدار سخت کوش فلاورجانی در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه با وجود هشدارهای مکررمبنی بر رعایت سرعت مطمئنه در حین رانندگی، یک خودرو شخصی به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی کنترل خودرو به  علی اکبر کریمی راهدار پرتلاش  شهرستان فلاورجانی که در این محور در حال خدمت رسانی بود برخورد کرده و وی را راهی بیمارستان می کند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای فلاورجان تصریح کرد: این  اولین بار نیست که تصادف در این محور رخ می دهد، عمده حوادث رانندگی در این آزادراه به دلیل تخطی از سرعت مجاز و عدم کنترل وسیله نقلیه توسط برخی رانندگان است.