شناسهٔ خبر: 68748 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با سفر مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به بروجن؛

روند اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان بروجن بررسی می‌شود

بازدید بروجن مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در سفر به بروجن از نیاز ۲۰.۰۰۰ میلیون ریالی برای بهسازی راه‌های روستایی بخش بلداجی این شهرستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، در سفر یک روزه داریوش حسینی مدیر کل راه و شهرسازی استان به همراه خانم ربیعی نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، احمد جمشیدی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ایی استان و سایر مسئولان شهرستان در بازدید از پروژه‌های در دست اقدام و مطالعه راه‌های روستایی شهرستان بروجن و مسائل مشکلات موجود برای اجرای پروژه‌های مذکور مورد بررسی قرار گرفت و برای اجرایی شدن آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

حسینی در این خصوص گفت: مطالعات پروژه محور بلداجی - فرادنبه در دست انجام است  و برای تکمیل بهسازی راه‌های روستایی بخش بلداجی اعتباری بالغ بر ۲۰.۰۰۰ میلیون ریال مورد نیاز است که تلاش خود را برای جذب اعتبار مورد نیاز به کار خواهیم گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان افزود: فرهنگسرای گندمان با اعتبار بالغ بر ۱۷۰۰ میلیون ریال برای مشخص شدن پیمانکار در حال برگزاری مناقصه است.

وی در خصوص فرهنگسرای فرادنبه نیز اظهار داشت: مراحل انعقاد قرار داد برای عملیاتی و اجرایی شدن پروژه در حال انجام است.

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در تقاطع غیر همسطح کنار گذر جنوبی بروجن

مدیر کل راه و شهرسازی در خصوص تقاطع غیر همسطح کنار گذر جنوبی بروجن گفت: پروژه فوق به طول ۵/۳ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد و با اعتبار بالغ بر ۲۲۰۰ میلیون ریال در حال تکمیل شدن است.

حسینی در خصوص بافت فرسوده شهر سفید دشت یادآور شد: با هماهنگی معاونت  بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی مشاور طرح انتخاب و همچنین در خصوص آسفالت خیابان اصلی شهر سفید دشت افزود: آسفالت این خیابان با هماهنگی شرکت ساخت و توسعه راه‌ها انجام می‌شود.