شناسهٔ خبر: 68783 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دبیر شورای عالی شهرسازی تاکید کرد؛

راهکارهای رونق دادن به مسکن در جلسات کمیته‌های فنی شورای‌عالی شهرسازی پیگیری می‌شود/ ارایه نتایج کارشناسی به شورای عالی

پنجمین جلسه شورای عالی شهرسازی در سال 98 فرزانه صادق مالواجرد ضمن اعلام پیگیری راهکارهای رونق دادن به تولید مسکن در جلسات کمیته‌های فنی شورای عالی شهرسازی بر اساس تاکید وزیر راه و شهرسازی از ارایه نتایج به شورای عالی به منظور اخذ تصمیم، خبر داد.

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق‌مالواجرد دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در حاشیه پنجمین جلسه شورا در سال جاری و بر اساس تاکید وزیر راه و شهرسازی برای همفکری و ارایه راهکارهایی از سوی اعضای شورای‌عالی در خصوص رونق دادن به تولید مسکن ضمن استقبال از این پیشنهاد، اعلام کرد: نمایندگان اعضای شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به ویژه نمایندگان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌های عضو، نمایندگان فعالی هستند که می‌توانند در این زمینه راهکارهای مناسب را ارایه دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر اینکه دستورات وزیر راه و شهرسازی در خصوص یافتن راهکارهای مناسب و تشکیل کمیته ویژه بررسی راه های رونق دادن به تولید مسکن به جد دنبال می شود، تصریح کرد: موضوعات مورددرخواست وزیر راه و شهرسازی در خصوص پیگیری موضوعات مرتبط با مسکن حتما در جلسات کمیته فنی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

صادق افزود: با پشتوانه کارشناسی پیشنهاداتی از سوی کمیته فنی که نمایندگان وزارتخانه ها و سازمان های مختلف در آنها حضور دارند در خود شورای عالی شهرسازی و معماری ارایه خواهد شد تا بر اساس نتایج حاصله، راهکارهای مناسب با تصمیم شورا، عملیاتی و اجرایی شود.

گفتنی است: شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با حضور معاونان وزرای کشور، نیرو، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان برنامه و بودجه و سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار می شود. ریاست شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برعهده وزیر راه و شهرسازی است و دبیری شورا را معاون شهرسازی و معماری وزارتخانه راه و شهرسازی برعهده دارد.