شناسهٔ خبر: 68822 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای عملیات بهسازی محور قهاوند – شیرین آباد – کمیجان

کامیون معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان از اجرای عملیات بهسازی محور قهاوند – شیرین آباد – کمیجان شامل لایه نهایی آسفالت و نیز علائم ایمنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " حبیب نادیان رفیع" بیان کرد: این پروژه به طول ۱۶ کیلومتر وبا اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان درحال اجراست.

وی ادامه داد: دراین راستا برای رفاه حال مردم عملیات لکه گیری و رگلاژ آسفالت این محور به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته که هم اکنون  هم در درحال اجرا است.

وی یادآور شد: این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه و تامین رفاه حال شهروندان صورت می گیرد و تمام تلاش مجموعه راه و شهرسازی ارائه خدمات شایسته به شهروندان است و در این راستا از تمام توان و امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر استفاده می کند.

نادیان با بیان اینکه این محور مواصلاتی با استان مرکزی است و از ترافیک عبوری بالایی برخوردار است، ادامه داد: با اجرای این عملیات تردد در این محور به صورت کاملا ایمنی و با سهولت بیشتری انجام گرفته و تاثیر زیادی بر کاهش سوانح رانندگی راههای استان خواهد داشت.