شناسهٔ خبر: 68845 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکریم و معارفه در راهداری لرستان

فیلی آئین تکریم و معارفه معاونان پیشین و جدید توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان, عباس شرفی در مراسم تکریم کیومرث محمودی معاون سابق و معارفه محمد فیلی‌فرد معاون جدید توسعه مدیریت و منابع این اداره کل گفت: طی ۲۰ ماه حضور در استان شاهد اقدامات بسیارخوبی بودیم و روزهای سخت اما درعین حال شیرینی را از برف تا بحران پشت سرگذاشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  افزود: در این مدت مهندس محمودی زحمات زیادی کشیدند که جا دارد از تلاش ایشان در استان لرستان قدردانی کنیم و در جایگاه جدیدشان در معاونت توسعه مدیریت و منابع استان چهارمحال و بختیاری آرزوی موفقیت نماییم.

شرفی اظهار کرد: فیلی‌فرد از نیروهای باتجربه و سرمایه‌های این اداره‌کل است که امیدواریم در سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع نیز منشا خیر و برکت باشد.

کیومرث محمودی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به توانمندی و شایستگی فیلی‌فرد و قدردانی از همراهی مجموعه در دوران تصدی خود گفت: هرآنچه در توان داشتیم انجام دادیم اما به‌هر روی محدودیت‌ها و کمبودهایی نیز وجود داشت امیدواریم بتوانیم در هر جایگاهی صادقانه و با توانمندی برای جلب رضایت خداوند تلاش کنیم.

محمد فیلی‌فرد معاون جدید توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان هم با اشاره به روحیه همدلی و تعامل در راهداری لرستان اظهار کرد: خدمت در مجموعه راهداری لرستان و در کنار سایر همکاران افتخار بزرگی  است که امیدواریم در راستای تحقق اهداف و ارتقاء جایگاه این اداره کل مفید و موثر واقع گردیم.

در ادامه ضمن تکریم از کیومرث محمودی، با ابلاغ حسن‌نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محمد فیلی‌فرد به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان منصوب و معرفی شد.

عارف امرایی معاون راهداری و میثم قدمی معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز در این جلسه حضور داشتند و با قدردانی از زحمات محمودی برای فیلی‌فرد آرزوی موفقیت کردند.

لازم به ذکر است کیومرث محمودی پس از دو سال خدمت در لرستان، با ابلاغ حسن‌نیا به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری منصوب شده است.

فیلی‌فرد پیش از این به مدت ۱۲ سال رئیس اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه حمل و نقل و پایانه‌ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بوده است.