شناسهٔ خبر: 68860 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد بیش از دو میلیون ورودی در محورهای خراسان شمالی در سه ماهه اول امسال

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در سه ماهه ابتداي امسال بیش از دو میلیون تردد ورودی و بیش از دو میلیون تردد خروجی در محورهای این استان به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی, علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال ، دو میلیون و ۱۱۲ هزار و ۳۸۰ دستگاه خودرو به استان وارد شده است که این رقم در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۴.۸ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در این مدت دو میلیون و ۱۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده که این رقم نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۴.۸ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل  ونقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات ۴۷ دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده های استان، ۸۹.۳۱ درصد از خودروهای عبوری از استان در بهار سالجاري مربوط به وسایل نقلیه سبک و مابقی مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

وی اظهار داشت: بیشترین ترددها به ترتيب در محور هاي شيروان- بجنورد و بالعكس، بجنورد – اسفراين و بالعكس ثبت شده است.

بدیعی مقدم افزود: كم تردد ترين محورها در بهار امسال، مسیر جاجرم – سنخواست، جاجرم – امير آباد، سنخواست – جاجرم و امير آباد - جاجرم گزارش شده است.

وی گفت: محور چمن بيد – جنگل گلستان (رباط قره بيل)، گرمه – ميامي (بلعكس) و گرمه – چمن بيد، بيشترين سهم تردد وسايل نقليه سنگين را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این ۳ماه ساعت اوج تردد در ساعت ۱۱ تا ۱۲ به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها: