شناسهٔ خبر: 68888 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید مدیر کل راهداری مازندران بر ضرورت ارتقاء امنیت و آسایش مسافران جاده ای

جلسه راهداری مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای مازندران در دومین نشست خود با اعضای صنف مسافری این استان بر ضرورت ارتقاء امنیت و آسایش مسافرین در جاده های بین شهری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، عباسعلی نجفی در این نشست ضمن قدردانی از اعضای انجمن ها و کانون های مسافری استان ابراز داشت :  چیزی که ما باید برای دست بابی به آن تلاش نماییم افزایش ضریب امنیت و راحتی برای کاربران جاده ای و مسافرین در راه است.

 وی ادامه داد: شرکت های مسافری باید برای به ثمر نشستن این مهم تلاش و نظارت دقیق تری داشته باشند.

نجفی اظهار داشت : خوشبختانه با تعامل و همدلی صنوف مسافری با مجموعه این اداره کل اقدامات و فعالیتهای مثبتی در بخش مسافری در دست اجراست.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان ساخت : بررسی نحوه فعالیت های شعبات شرکت های مسافری وهمچنین فعالیتهای موازی آنها و همچنین نحوه فعالیتهای انجمن های صنفی از جمله مواردی است که باید با همدلی و تعامل مورد بررسی قرار بگیرد.

گفتنی است در این نشست علاوه بر موارد مطرحه توسط صنوف مسافری استان ، مشکلات و موانع کاری این قشر با نماینده پلیس راه استان بررسی و مصوباتی به تصویب رسید.