شناسهٔ خبر: 69003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب ۷۸۰ عدد تابلو در محورهای مواصلاتی بخش دیهوک خراسان جنوبی

نصب تابلو سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک از تهیه و نصب ۷۸۰ عدد تابلو در محورهای مواصلاتی این بخش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی, مهدی کیانپور اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون ایمن سازی نقاط حادثه خیز در مرحله نخست با اقدامات زود بازده مانند: عملیات شیارزنی در محور‌های دیهوک – راور ، دیهوک – فردوس ، سه راهی راهداران - بیرجند و محور دیهوک - طبس به منظور کاهش سرعت و هوشیاری راننده، اجرا شده و  به منظور آموزش رانندگان وانت بار، موتور سواران و همچنین دانش آموزان مدارس حاشیه راهها با قوانین و مقررات رانندگی و در راستای افزایش ایمنی تردد دوره های آموزشی برگزار شده است.

وی ادامه داد: تهیه و نصب ۷۸۰ عدد تابلو شامل تابلو‌های مسیرنما، انتظامی، اخطاری، هدایت مسیر و کیلومتر شمار در محورها، پاکسازی و شستشوی بالغ بر ۱۸۰۰ عدد انواع تابلو، پاکسازی و شستشوی گاردریل‌ها بطول ۳ کیلومتر و نصب گاردریل‌ها به تعداد ۱۶۰ شاخه بخشی از اقدامات این حوزه بوده است.

کیانپور افزود: از دیگر اقدامات میتوان به ۷ کیلومتر احیاء خط کشی و هم چنین مرمت، بازسازی و لایروبی ۲۵ مورد پل و نیز تعمیر ۱۲ دستگاه ابنیه فنی وپل در راههای حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک اشاره کرد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک در پایان خاطر نشان کرد: در راستای ارتقا ایمنی تردد و نگهداری از محورهای مواصلاتی حوزه این بخش و حجم بالای تردد در محور دیهوک – راور از ابتدای امسال تاکنون عملیات روکش آسفالت توسط پیمانکاران طرف قرارداد بطول ۳۰ کیلومتر انجام  شده است و همچنین روکش آسفالت گرم حدود ۱۰ کیلومتر از مسیر پر تردد دیهوک – طبس نیز در دستور کار این اداره قرار دارد.