شناسهٔ خبر: 69037 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان:

۸۵۰۰ واحد مسکن مهر خوزستان فاقد متقاضی است

رضایی خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۰هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف در استان وجود دارد که از این تعداد ۸۵۰۰ واحد مسکن مهر خوزستان فاقد متقاضی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ره و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، رضا رضایی در جلسه شورای مسکن استان، اظهار کرد: باید برای واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی اقداماتی انجام گیرد و تلاش شود شرایطی فراهم کرد که این واحدها تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: مساله تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر مورد تاکید وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان است و در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا موضوعات و مسایل مسکن مهر استان را دنبال کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: حدود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر در خوزستان بلاتکلیف هستند که از این تعداد ۸۵۰۰ واحد فاقد متقاضی هستند.

رضایی عنوان کرد: یکی از استان‌هایی که تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکن مهر آن راکد مانده، خوزستان است و در این زمینه باید تلاش کرد تا شرایط بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد: به جدیت مسایل و مشکلات مربوط به واحدهای مسکن مهر استان خوزستان را دنبال خواهیم کرد تا مشکلات استان در این زمینه کاهش پیدا کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی وجود دارد تا بتوانیم مشکلات مربوط به واحدهای بلاتکلیف را حل کنیم و بخشی از این واحدها را تا پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.