شناسهٔ خبر: 69047 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی خبر داد:

راه اندازي سه مسير جديد پروازي در فرودگاه مشهد

فرودگاه مشهد مديرکل فرودگاه های خراسان رضوی از برقراری ۳ مسير جديد پروازی با آغاز فصل تابستان در فرودگاه مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان خراسان رضوی؛ محمد باقر قاسم زاده در این خصوص گفت: پرواز برنامه یی مشهد - زنجان – مشهد در روزهای یک شنبه و چهارشنبه هر هفته، توسط  شركت هواپيمايي ایران ایرتور انجام می شود. این پرواز روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۳ از مشهد به مقصد زنجان حرکت می کند و ساعت ۱۵ در فرودگاه زنجان به زمین می نشیند و ساعت ۱۶ نیز زنجان را ترک می کند  و در ساعت ۱۸ در مشهد فرود می آید. این پرواز روزهای چهارشنبه ی هر هفته نیز، ساعت ۹ صبح از فرودگاه مشهد به سمت زنجان حرکت می کند و ساعت ۱۱ در فرودگاه زنجان به زمین می نشیند و ساعت ۱۲ به سمت مشهد پرواز می کند.

وی افزود: همچنین پروازهاي رشت-مشهد در فصل تابستان افزايش يافت. با شروع فصل تابستان، ۱۴ سورتي پرواز به تعداد پروازهاي رفت و برگشت مشهد – رشت اضافه شده است. این پروازها توسط سه شرکت هواپیمایی ایرتور، کاسپین و وارش انجام می شود که با احتساب پروازهای افزوده شده، هم اکنون تعداد پروازهای رفت و برگشت مشهد - رشت به ۲۸ پرواز در هفته رسیده است.

مدیرکل فرودگاه های استان خاطر نشان کرد:  شش سورتي پرواز نیز در مسير مشهد - بوشهر به پروازهاي برنامه یي هفتگي فرودگاه مشهد افزوده شد. این پروازها روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با هواپيماي ام دي ( ظرفيت۱۷۰ مسافر) انجام مي شود.

لازم به ذکر است با اضافه شدن این شش سورتی، تعداد پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد بوشهر به ۱۴ پرواز هفتگی افزایش پیدا کرد.