شناسهٔ خبر: 69109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان‌های در دست احداث لنگرود و رشت بازدید کرد

علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از بیمارستان‌های در دست احداث لنگرود و رشتدر گیلان گفت: برای تکمیل بیمارستان لنگرود ۱۲۰ میلیارد ریال نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازي استان گيلان، مديرعامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تاسيسات دولتي و عمومي كشور در سفری دو روزه به گیلان با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام بیمارستانی، از بيمارستان‌های در دست ساخت لنگرود و رشت بازدید کرد.

علیزاده درابتدا از مراحل اجرایی احداث بیمارستان لنگرود بازدید کرد وگفت: بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵هزارو۲۶۰ متر مربع با زیر بنای ۱۲هزار و ۳۳۸متر مربع در۳ طبقه روی کرسی و با ظرفیت کلی ۱۳۷ تخت،درحال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۲ درصد در حال تکمیل است.

مديرعامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تاسيسات دولتي وعمومي كشور افزود: مصوب اولیه این پروژه ۹۶ تخت بودکه در دوران ساخت براساس نیاز شهرستان به ۱۳۷ تخت افزایش یافت و با بهره برداری از آن نیازهای تخصصی شهرستان را تا سالیان سال تامین خواهد کرد.

وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های بیمارستان لنگرود را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد : همزمان با عملیات تکمیل نهایی ساخت این بیمارستان ، تجهیز آن هم در دست اقدام است.

وی همچنین با حضور در منطقه لاکان رشت از نزدیک در جریان روند پیشرفت ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی قرار گرفتند

علیزاده اضافه کرد : برای ساخت این بیمارستان که تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت کاردارد ، حدود ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است .

گقتنی است معاون وزير ومديرعامل سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي وعمومي كشور در دومین روز از سفر کاری خود به گیلان فردا از بیمارستان در دست احداث تالش هم بازدید بعمل خواهد آورد.