شناسهٔ خبر: 69137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پروژه کمربندی پاکدشت نیازمند اعتبار است

شهدادکاوه معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان تهران از نیاز ۵۰۰۰ میلیارد ریالی پروژه احداث کمربندی پاکدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، شهداد کاوه با بیان اینکه احداث کمربندی پاکدشت به طول ۳۲ کیلومتر با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است گفت: این پروژه از شهرک صنعتی خاوران شروع شده و تا بعد از پلیس راه شریف آباد ادامه می‌یابد.

کاوه تصریح کرد: پس از اینکه مدتی به دلیل وجود معارضین و کمبود اعتبار پروژه به حالت نیمه تعطیل درآمده بود مجددا با پیگیری به عمل آمده عملیات اجرایی با سرعت بیشتری در حال اجرا می باشد و پیمانکار پروژه نسبت به فعال نمودن کارگاه خود اقدام نموده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، درباره اهمیت این پروژه گفت: با توجه حجم سنگین و تنوع ترافیکی محور امام رضا (ع) و توسعه شهرکهای اقماری جنوب شرق پایتخت و ایجاد صنایع کوچک و بزرگ و استقرار شهرکهای صنعتی در محدوده و تردد روزانه بالغ بر ۶۰ هزار وسیله نقلیه در روز از ضروریات اجرای طرح است.

شهداد کاوه همچنین از اجرایی ۱۰دستگاه تقاطع غیر هم سطح و سه پل رودخانه ای در مسیر این راه اصلی بزرگراهی خبر داد و گفت: حلقه مسیرهای ترانزیت شرق استان تهران با احداث این بزرگراه تکمیل خواهد شد.