شناسهٔ خبر: 69142 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزار کارگاه آشنایی کارشناسان سازمان ملی زمین و مسکن با قوانین ثبتی

سر در ساختمان سازمان ملی زمین و مسکن دومین دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات ثبتی با هدف ارتقای سطح علمی مدیران و کارشناسان حوزه املاک و حقوقی ادارات کل راه و شهرسازی استان ها و سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به مقررات املاک و امور ثبتی در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، مجید شارقی مدیرکل دفتر امور املاک این سازمان با اشاره به ضرورت برگزاری مداوم دوره های آموزشی بمنظور آشنایی کارشناسان این حوزه با مسائل تخصصی و به روز نگه داشتن اطلاعات آنان گفت: به علاوه برگزاری این دوره های آموزشی جلوگیری از مکاتبات غیرضروری، کاهش مراجعات متقاضیان به حوزه ستادی و رفع مشکلات آنان در استان ها  و در نهایت تکریم ارباب رجوع را به همراه دارد. 

شارقی آثار ثبت املاک، جلوگیری از اختلافات و اشتباهات ثبتی، ابطال و اصلاح اسناد مالکیت و ثبت ملک غیر و آثار ثبت اسناد را از جمله سرفصل های دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات ثبتی برشمرد.

لازم به ذکر است این دوره آموزشی که طی دو روز و با حضور مدیران و کارشناسان حوزه املاک و حقوقی ادارات کل راه و شهرسازی استان ها و سازمان ملی زمین و مسکن در این سازمان برگزار می