شناسهٔ خبر: 69146 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توزیع بیش از ۱۳ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان استان ایلام

لاستیک معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از توزیع ۱۳ هزار و ۶۸۰ حلقه لاستیک از ابتدا تاکنون بین رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام , محمد حسنی اظهار داشت: این تعداد لاستیک در قالب ۱۲ هزار و ۲۹۸ فقره حواله بین رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری برون شهری استان توزیع شده است.

وی افزود: با هماهنگی سازمان صنعت ، معدن و تجارت میزان لاستیک ورودی به استان از طریق نمایندگی های لاستیک صورت می گیرد و این اداره کل براساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا و مسافر درخواست لاستیک مورد بررسی قرار گرفته است.

حسنی بیان داشت: این تعداد لاستیک ها بین رانندگانی توزیع شده که فعالیت حمل و نقل دارند و کارت هوشمند آن‌ها فعال است. معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود: این لاستیک‌ها شامل انواع، سایز‌ها و برند‌های مختلف بوده که قیمت هرکدام از آن‌ها متفاوت است.معاون حمل و نقل گفت:۸۷ درصد سهمیه لاستیک جذب شده و در اختیار رانندگان قرار داده شده است.