شناسهٔ خبر: 69184 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارج نهادن به جایگاه والا شهدا نباید لحظه‌ای فراموش شود

رحیمیان راهداری مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی رحیمیان در جمع خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، تکریم خانواده شهدا را تکلیفی دینی و الهی عنوان کرد و گفت: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود.

وی افزود: ایستادگی شهدا و شهامت آن‌ها، دین مبین اسلام را از هر آسیبی در امان نگه داشته است.

رحیمیان ادامه داد: خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند و تجليل از مقام اين عزيزان كمترين كاري است كه از انجام می شود.

این مسئول با بیان اینکه جانبازان و ايثارگران حوزه راهداري و حمل و نقل جاده اي به گردن ما حق زيادي دارند، ابراز داشت: اميدواريم بتوانيم ادامه دهنده راه اين عزيزان باشيم.

در اين برنامه ضمن دیدار با ناصر زارعی و ابوطالب لطفی از رزمندگان جانباز و خانواده شهید اسمعلی ونایی، با اهداء لوح و هدیه از سوي معاون وزير راه و شهرسازي و رياست سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور و همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اين عزيزان قدردانی شد.