شناسهٔ خبر: 69215 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

فريب تبليغات مشاوره برای دريافت مجوز از سازمان هواپيمايی کشوری را نخوريد

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تبلیغات روزهای اخیر مبنی بر مشاوره دریافت مجوز از سازمان به متقاضیان غیرواقعی و فاقد وجاهت است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده در واکنش به انتشار تبلیغات اخیر در فضای مجازی مبنی بر مشاوره راه اندازی، ارتقای آموزش و پشتیبانی، رزرواسیون و مشاوره دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، اخذ گواهی تست نفوذ نماد اعتماد الکترونیکی و نماد رسانه‌ای، درگاه بانکی و پیگیری مراحل دریافت مجوز فروش بلیت از صفر تا ۱۰۰ را فاقد وجاهت قانونی دانست.

وی افزود: متاسفانه بعضی افراد با القاب ساختگی چون مشاوره برای گرفتن مجوز به دنبال سودجویی از مردم هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: دریافت فروش الکترونیکی از سازمان نیاز به همراه داشتن مشاور و پرداخت هزینه اضافی نیست و کلیه مراحل قابل رصد و پیگیری است.

جعفرزاده تصریح کرد: این تبلیغات غیر واقعی است و دریافت مجوز فروش الکترونیکی توسط متقاضی به سهولت قابل رصد و پیگیری است و فرایندهای لازم بر روی سایت سازمان www.cao.ir قابل مشاهده و دسترسی است.

وی در پایان هشدار داد موضوع تبلیغات کنندگانی که موجبات سودجویی و اخذ هزینه های اضافی از مردم را فراهم کنند در اسرع وقت و بدون اغماض توسط دفتر حقوقی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری خواهد شد.