شناسهٔ خبر: 69237 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تحقق زمستان بیدار در تابستان گرم با تلاش راهداران اردبیل

آلوارس مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:در راستای تحقق شعار زمستان بیدار و رونق گردشگری راهدارخانه آلوارس سرعین درحال احداث است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل،علی رحمتی در بازدید از روند احداث پروژه راهدارخانه آلوارس اظهار داشت: راهدارخانه آلوارس در زمینی به مساحت 2500 مترمربع که شامل ۲۰۰ مترمربع ساختمان اداری و ۱۸۰ مترمربع آشیانه ماشین آلات است در حال اجرا است.

عضو شورای اداری استان اردبیل تحقق شعار زمستان بیدار استاندار اردبیل،رونق گردشگری و توسعه ورزش‌های زمستانی را از اهداف اصلی اجرای پروژه راهدارخانه آلوارس عنوان کرد و گفت:برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه از این میزان اعتبار تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته اظهار امیدواری کرد:ساختمان آشیانه ماشین آلات این طرح شهریورماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و راهداران پرتلاش درکنار سایر اقدامات مستمر راهداری به اهالی روستاهای واقع شده در مسیر آلوارس خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

عضو شــورای برنامه ریزی استان اردبیل تصریح کرد:در صورت تامین کامل و به موقع اعتبارات ملی و استانی راهدارخانه آلوارس سرعین شهریورماه سال ۹۸ بطور کامل افتتاح خواهد شد.