شناسهٔ خبر: 69276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام روزانه بیش از ۱۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی باری به بندر امام(ره)

کامیون رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اعزام روزانه بیش از ۱۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی باری به بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، جمشید عظیمی در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به دپوی بیش از سه میلیون تن کالاهای اساسی از جمله ذرت، دان مرغی، جو، سویا، شکر و کنجاله در بندر امام و نیاز مبرم به حمل آنها و توزیع در سطح کشور و فراخوان سازمان راهداری برای اعزام ناوگان های فعال هر استان به بندر مذکور، این استان نیز در همین راستا اقدام به اطلاع رسانی و اعزام ناوگان های حائز شرایط کرده است.

جمشید عظیمی، با قدردانی از تمامی شرکت های حمل و نقل کالای استان و رانندگان زیرپوشش که در انجام این امر اداره کل را یاری کردند، افزود: به منظور تشویق رانندگان مشوق هایی برای آنان در نظر گرفته شده است که با مراجعه به پایانه بندر و دریافت بارنامه از مبدأ پایانه مذکور می توانند از این مزایا استفاده کنند.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان موارد مذکور یادآور شد: شرکت هایی که در زمینه اعزام ناوگان های ملکی و زیرپوشش به بندر امام همکاری نکرده اند، شناسایی و برابر مقررات با آنها در کمیسیون تخلفات برخورد قانونی انجام می شود.

این مسئول از همکاری مدیرکل، معاونان و رییس حراست در پشتیبانی و حمایت کامل از اقدامات انجام شده در این زمینه و سایر همکاران اداره حمل و نقل کالا که حضوری مستمر در بندر امام با توجه به شرایط سخت آب و هوایی و گرمای بیش از ۶۰ درجه داشته اند، قدردانی کرد.

برچسب‌ها: