شناسهٔ خبر: 69277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توزیع ۶۵۲ حلقه لاستیک بین رانندگان مشگین شهر

نصب تابلو رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای مشگین شهر از توزیع ۶۵۲ حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی بین رانندگان این شهرستان در سه ماهه امسال خبرداد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل، رضا فرج پور در بازدید از محور مشکین شهر پارس آباد با بیان اینکه، این تعداد لاستیک در بین ۳۲۶ راننده کامیون توزیع شده است گفت: در راستای حمایت ازناوگان حمل ونقل جاده ای توزیع لاستیک سهمیه ای ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از جابجایی ۲۸ تن کالا و بار در فصل بهار در شهرستان مشگین شهر خبر داد و افزود: در سه ماهه امسال بیش از ۶۸ هزارو۱۳۶ نفر مسافر نیز از این شهرستان توسط بخش حمل ونقل عمومی  جابه جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴/۵ درصد افزایش نشان می دهد.

 لکه گیری راه های اصلی، فرعی و روستایی با ۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه در سه ماه سالجاری  تعمیر سه دستگاه ابنیه فنی در محور مشگین شهر- پارس آباد و یک دستگاه نیز در محور مشگین شهر به هریس انجام شده است تصریح کرد:راهداران سخت کوش توانستند با ۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم راه های اصلی،فرعی و روستایی این شهرستان را لکه گیری کنند.

فرج پور گفت: با توجه به تاکیدات مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل مبنی بر حفظ حریم راه ها و برخورد قاطع با متخلفان،توانستیم در این زمینه از ۱۸ مورد تجاوز به حریم راهها و ساخت و سازغیرمجاز جلوگیری کنیم.

تسطیح  و موج گیری ۳۴۵ کیلومتر

وی با اشاره به اینکه برای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی و روان تر شدن ترافیک در محورهای مواصلاتی تاکنون ۴۲ مورد رنگ امیزی سرعت گیر و ۶۳۰ عدد شستشوی علایم  درراه های اصلی و فرعی شهرستان انجام شده است اظهار داشت:۸ کیلومتر از راه های روستایی شن ریزی و  ۳۴۵ کیلومترنیز تسطیح  و موج گیری شده است.

نصب ۱۵۰ عدد علائم ایمنی

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر نصب ۱۵۰ عدد علائم ایمنی ،نصب و تعمیر۸۴  شاخه گاردریل و نصب دو دستگاه پل در روستاهای مزرعه خلف را از دیگر اقدامات مهم این اداره در فصل بهار برشمرد و گفت:در جهت حفظ ونگهداری از حریم راهها نیز ۳۱۰ کیلومتر از راههای شهرستان مشگین شهر تسطیح و پاکسازی شده و در کنار ان تابلوهای فرسوده و معیوب از سطح راه برچیده شدند.

وی پاکسازی نخاله و زباله در هزار و ۷۵۰ مترمکعب از جاده قدیم مشگین شهر به اردبیل را یادآور شد و بیان کرد:تاکنون ۴۳۵ متر مکعب ریزش برداری انجام شده و راهداران پرتلاش این شهرستان بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مردم و رانندگان در جاده ها هستند.